Verhuur

Het clubgebouw ‘De Knoop’ is te huur voor scoutinggroepen, verenigingen en scholen. Het clubgebouw ligt aan de rand van Doesburg (goed bereikbaar vanaf de A12 en A348) buiten de bebouwde kom waardoor je het gevoel hebt midden in de natuur te zijn, met alle gemakken van Doesburg op loopafstand. Het gebied rondom het clubgebouw grenst aan een beschermd natuurgebied, wat helaas niet toegankelijk is. Met de fiets ben je binnen een kwartier in de dichtstbijzijnde bossen, echter bij ‘De Knoop’ zit een groot speelveld waarvan je uiteraard gebruik kunt maken. Daarnaast beschikken we over een mooie en ruime kampvuurkuil.

Het clubgebouw ‘De Knoop’ is in 2002/2003 geheel verbouwd en uitgebreid en voldoet aan de huidige eisen van een clubgebouw. Je kunt gebruik maken van vier grote groepsruimten, een keuken met voldoende kookmogelijkheden en een sanitaire ruimte voorzien van douches en toiletten. Het gebouw is geschikt voor maximaal 50 personen en te huur vanaf twee nachten, het is dus niet mogelijk om ons gebouw voor 1 overnachting te huren. Door de nabijheid van de bebouwde kom is onze locatie niet geschikt voor feesten en partijen, in de avond dient het rustig te zijn en geluidsinstallaties zijn niet toegestaan. Fietsen kunnen achter een afsluitbaar hek worden gestald. Zie de plattegrond en de foto’s voor de indeling van het gebouw.

Veiligheid is van groot belang. Voor ons clubgebouw hebben wij een gebruiksvergunning van de brandweer, wat betekent dat het gebouw aan alle eisen voldoet. Het gebouw is voorzien van een brandalarm, ontruimingsalarm, noodverlichting, vluchtwegen en voldoende blusmiddelen.